Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Eπιστολη Κουσουλου σε PS...

Aπό PetraSkandalou, 



 Αγαπητό PetraSkandalou,

Νωρίτερα το μεσημέρι είδα ένα θέμα το οποίο προέκυψε με μια επιστολή που σας έστειλε το bloko.gr.
Είδα και την απάντηση που αναρτήσατε.
Ωστόσο νοιώθω την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας δυο πράγματα σχετικά με την υπόθεση της Πυροσβεστικής. Τη θεωρώ από τις πλέον "βρώμικες" από τους φακέλους που έχουμε ανοίξει εγώ και οι συνεργάτες μου εάν εξαιρέσεις εκείνον των Οικονομικών Επιθεωρητών. Δεν είναι αυτό το θέμα όμως... 
Ας μας πουν οι κύριοι που βρίσκονταν όλα αυτά τα χρόνια που διαρκεί το "έγκλημα " της αεροπυρόσβεσης. Το είχαν αντιληφθεί; Δεν το είχαν αντιληφθεί; Και αν το είχαν αντιληφθεί γιατί δεν έγραφαν, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων;
Εργαζόμουν στην εφημερίδα VETO όταν με αφορμή τις καταγγελίες Βούγια άρχισα να ψάχνω την υπόθεση της πυροσβεστικής και των ελικοπτέρων. Ούτως ή άλλως δεν ήταν το αντικείμενό μου καθώς ανήκει στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Στο πλαίσιο της έρευνας μίλησα με αρκετούς αξιωματικούς. Όλοι μου είπαν το ίδιο πράγμα:
"Μην ψάχνεις, άδικα δεν θα βρεις άκρη. Είναι κράτος εν κράτει. Αυτοί κάνουν τις κρίσεις (σ.σ. εννοώντας τις εταιρείες)".
Θυμάμαι, λίγο καιρό αργότερα ο αρχισυντάκτης μου με κοίταξε λίγο περίεργα όταν του ανέλυα τα στοιχεία για την υπόθεση της τεχνικής υποστήριξης των ελικοπτέρων από εμπλεκόμενη εταιρεία. Mου είπε "συμβαίνουν αυτά τα πράγματα;" Λίγο καιρό αργότερα και γι αυτή την υπόθεση ασκήθηκε ποινική δίωξη...
Γνωρίζω ότι λόγω του ρεπορτάζ δεν είμαι αρεστός σε πολλούς: Κυρίως στις εταιρείες που εθίγησαν. Αλλά και στους αξιωματικούς που κατηγορήθηκαν. Λογικό είναι και αναμενόμενο. Ανθρώπινο... Οι μεν έχασαν τη "μάσα" οι άλλοι την "ασυλία"...
Θυμάμαι ότι όταν ανέλυα ένα άλλο ρεπορτάζ στην εφημερίδα "δημοκρατία" με αφορμή την κλήση υπόπτων από την εισαγγελία για την πρώτη υπόθεση της Πυροσβεστικής, η εταιρεία που συντηρούσε -τότε- τα ελικόπτερα (;) μου έστειλε εξώδικο κατηγορώντας με ως "εμπαθή".
Αν είναι ποτέ δυνατόν ορισμένοι να εκλαμβάνουν το δημοσιογραφικό λειτούργημα ως εμπάθεια. Προφανώς οι δημοσιογράφοι με τους οποίους συναναστρέφονταν (sic) έίχαν "εμπάθειες" ανάλογα με το παραδάκι που έπεφτε. Γι αυτό και παραξενεύτηκαν όταν είδαν ότι κάποιος τους τα έγραφε... 
Στη συνέχεια και οι γ.γ. αλλά και οι κ.κ. Αρχηγοί και αξιωματικοί νόμισαν ότι έτρεφα την ίδια εμπάθεια και γι αυτούς. Και εκείνοι είχαν συνηθίσει να είναι στο απυρόβλητο. Και όμως τα στοιχεία ήταν δεμένα, το ρεπορτάζ έβγαινε...Ποια εμπάθεια λοιπόν; Τη δουλειά μου έκανα.
Σήμερα που το σκέφτομαι πιο νηφάλια, ναι ίσως να έχουν δίκιο. Ναι, αγαπητό PS ήμουν -όντως- εμπαθής: Ήμουν και είμαι εμπαθής με την ατιμωρησία, την αναλγησία, την άνεκτικότητα των αξιωματικών, τη διαφθορά και τις ληστρικές -κατά το Μαρκογιαννάκη- συμβάσεις. Είμαι εμπαθής με τη διαφθορά που επικρατεί στο μεγαλύτερο μέρος της δημόσιας διοίκησης και πηγάζει από τους επίσης διεφθαρμένους πολιτικούς ταγούς.
Με το πάρτι διασπάθισης δημοσίου χρήματος, ναι είμαι εμπαθής. Εμπαθείς είναι  -με αυτά- η πλειονότητα των αγωνιστών Πυροσβεστών και των αγωνιστών ελλήνων που νιώθουν ντροπή για όσα συμβαίνουν στην υπηρεσία τους και την πατρίδα τους αντίστοιχα. Και η νέα γενιά που δεν έχει καμία σχέση με τις προηγούμενες, θέλω να πιστεύω...
Σαν έλληνας πολίτης νιώθω ντροπή που αναγκαστήκαμε να προσφύγουμε στη ΝΑΜΣΑ επειδή εμείς εδώ -σύμφωνα με τις εισαγγελικές Αρχές- κάνουμε ζημιογόνους διαγωνισμούς. Κοινώς στημμένους, για να πλουτίζουν μερικοί (ναι, μην σοκάρεστε...).
Και σκέφτομαι: Αν ανανεώνονταν οι συμβάσεις για τις οποίες ο εισαγγελέας Ελευθεριάνος κάλεσε υπόπτους και προχωράει σε διώξεις οι κύριοι που θα υπέγραφαν δεν θα αποτελούσαν εν δυνάμει υπόπτους;
Αυτό δεν σημαίνει ότι η ΝΑΜΣΑ έχει ασυλία. Για ορισμένους, βλέπετε, ρομαντικούς ή "χαζούς" το δημόσιο συμφέρον υπερτερεί του ιδιωτικού. Και ο νοών νοείτο...

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,

Πέτρος Κουσουλός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου